22 Haziran 2010 Salı

Değişim...

Normalde 'asla yapmam' dediklerinizi ne sıklıkla yaparsınız? Evet anket sorusu gibi ama cevabı bugun fazlaca önemli benim için... Cevaplamam gerekirse şu sıralar ÇOK sıklıkla yapıyorum...İnsanın kendine yabancılaşmaması için yapması gerekenler listemin başında şu sıra.En önemlisi de sevgimi tarif etmekte bile zorlanırken, bir çok seyi onunla beraber yaparken, onunla büyüdüğümüzü hissederken zat ın doğum gününü unutmam işte tam olarak 'asla yapmam' dediklerimdendi...Gündelik hayatın sıkıntısı önümü görmeme engel olurken en yakınımı unutmama kadar gitti mi?
En iyisi ben en baştan başlayayım. Klasik Türk filmi hikayelerinden değil..Sıradan kesinlikle değil.
1 buçuk sene önce hiçte 'ilk görüşte aşk' kalıbına uymayan şekilde malum şahısla tanıştım.Hatta pek romantik tabir edilebilecek bir ortamda yağmur altında İstanbula karışmaya hazırlanırken elimde 'Eroinle Dans' kitabı, koltuğumun kenarından çaktırmadan ona bakmaya çalışıyordum.Göründüğü gibi ortamlar romantik olsada biz değiliz. beceremediğimiz bir durum..Konuşmak bizi birbirimize alıştırdı yazmak birbirimize bağladı.Müzikler tam istenen anda bizi buldu ama bizim yaptığımız gülmek oldu.1 buçuk sene eskiden çok kısaydı artık onunla uzun, güzel eğlenceli...Derken neden kumandamız yok! Tam o anda zamanı durdurup 'bugun benim doğumgünümdü..' lafını söylediği an geri sarabilecek?? Klasik insan ilişkileri kavramını tamamen yok edip toplumsal rolleri de tersine çevirdim..İlişkinin kız tarafı olarak erkeğin doğumgününü unutan üstelik yaptığı rezilliği de üste çıkarak dırdır etmek suretiyle mahvetmek..
Buradan bugunkü rezilliğimin bir telafisi olarak söylemek isterdim bişey...:Seni hiç bir zaman bu duruma bir daha sokmayacağıma söz veriyorum.
Beni küçük bir kızken buldun elini uzattın tuttum..Büyümeye devam ediyoruz beraber yürüyoruz eğlenirken öğreniyoruz bugun bende öğrendim...Doğumgünün doğumgünüm.. biz beraber doğduk beraber büyüyoruz.Seni seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder